„Bucură-te de soare şi dăruieşte zâmbete copiilor”

53

Brand: La Roche-Posay, Anthelios
Durata: mai-septembrie 2012

Obiective

• Crearea unei imagini favorabile în grupul țintă;
• Generare de vânzări;
• Conștientizare.

Strategie

Pentru a crește vânzările cremei de protecție solară Anthelios, dedicată copiilor, am ales să implicăm emoțional targetul nostru (mămicile) într-o campanie umanitară pentru Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului “€œAlfred Rusescu”.

Cauza sociala

Sprijinirea Institutului pentru Orcotirea Mamei și a Copilului “Alfred Rusescu”.

Mecanism

Cumpără acum și donează 2 RON pentru renovarea salonului de gardă de la Institutul pentru Ocrotirea Mamei și a Copilului “Alfred Rusescu”.

Ce am facut

• Research și identificarea unei cauze sociale, conform target-ului;
• Dezvoltare concept, design și copywriting (key visual, adaptarea mesajului pentru materialele de promovare, design Facebook cover photo și infografic educațional despre protecția solară, etc.);
• Organizarea unei conferințe de presă de lansare a campaniei, raportând advertising value equivalent-ul;
• Trimiterea unui comunicat de presă despre campanie către jurnaliști și bloggeri, raportând advertising value equivalent-ul;
• Management-ul paginii de Facebook.






let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!