“Împărțim cadouri și zâmbete, pentru că meriți un Crăciun fericit!”

25

Brand: Credit Amanet

Durata: 19 Noiembrie – 31 Decembrie 2012

Obiective:

• Creșterea notorietății brandului;

• Crearea unei imagini pozitive în rândul consumatorilor;

• Fidelizarea clienților deja existenți;

• Promovarea serviciilor oferite de Credit Amanet.

Strategie:

• Am inițiat o campanie de awareness prin care am îmbunătățit și crescut imaginea Credit Amanet în rândul consumatorilor. Poziționarea Credit Amanet ca un prieten bun care la nevoie se cunoaște, mai ales în pragul Sărbătorilor.

What we have done:

• Design și copywriting, key visual și adaptarea mesajului pentru materialele de promovare.
• Design și programare responsive, newsletter.
• Social Media – Facebook:

1. Managementul paginii de Facebook (copywriting și managementul conversațiilor) și campanie de Facebook Ads;
2. Tab-uri și albume foto pentru sucursalele Credit Amanet din țară;
3. Design pentru cover photo și layout cu orarul sucursalelor de sărbători;

• Social Media – blog: copywriting – crearea de articole săptămânale pe blogul companiei.
• Concept, copywriting și design pentru infografic – What you din’t know about Gold and Silver.
THE WOW:
Online: Am crescut numărul fanilor paginii de la 331 la 2.323 de fani, din care 9.10% au creat povești din postări
Offline: Am fidelizat clienții Credit Amanet prin intermediul concursului de Crăciun.







let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!