Social Media pentru “Balul Albastru 2013”

7

Brand: Balul Albastru. Eveniment organizat de Asociația Învingem Autismul

Durata: Martie – Aprilie 2013

Obiective:

• Promovarea evenimentului și informarea audienței despre eveniment pentru a atrage participanți;
• Atragere de sponsori și reprezentanți ai companiilor să participe la eveniment.


Ce am facut:
• Administrare și management de conținut pe pagina de Facebook (interacțiune cu fanii și postări specifice);
• Design (Facebook cover photo, Event photo, Profile picture & layout postări);
• Dezvoltare de Facebook Tabs (formular de participare; formular de sponsorizare);
• PR online;
• Organizarea unui concurs pentru bloggeri.


The WOW:
- 12 bloggeri participanți la campanie;
- 14 articole online;
- 31 mențiuni pe Twitter;
- 546 Facebook Likes;
- 209 Facebook Shares;
- 76,000 vizualizări la articole;
- 57,000 vizitatori unici la articole;

let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!