Client: L’Oreal Romania Brand: Toleriane Teint, La Roche Posay
Durata: Martie – Mai 2013
Obiective
•Promovarea noilor fonduri de ten Toleriane Teint;
•Colectarea unei baze de date pentru a dezvolta un studiu de opinie rapid între viitorii consumatori;
•Generare de impresii și buzz despre lansarea noilor fonduri de ten Toleriane Teint.
Ce am facut
Campanie online cu 6 bloggerițe de beauty ca ambasadoare. Ambasadoarele au scris câte un articol despre tenul sensibil, un review la produs și au organizat 2 concursuri, unul pentru bloggerițele de beauty și unul pentru cititoare.Concursul pentru cititori s-a desfășurat astfel: fiecare cititor care dorește să participe va lăsa pe unul din site-urile ambasadoarelor, un comentariu cu motivația sa de a testa noul fond de ten Toleriane Teint. Concursul pentru bloggerițele s-a desfășurat astfel: cele care doresc să participe la concurs vor trebui să scrie un articol, pe site-ul/ blog-ul personal, despre îngrijirea tenului sensibil sau despre folosirea produselor/fonului de ten pentru tenul sensibil, apoi să lase un comentariu cu linkul articolului pe care l-au scris pe blogul uneia dintre ambasadoare și să completeze chestionarul de înscriere în concurs, accesând link-ul publicat de aceeași ambasadoare. Vor fi luate în considerare doar articolelele care se vor regăsi, ca și comentariu cu link, în articolele publicate pe blogurile ambasadoarelor Toleriane Teint.Bloggerițele câștigătoare la concurs vor avea posibilitatea să organizeze propriile concursuri pe bloggurile lor pentru cititoare.Toți câștigătorii vor primi produse Toleriane Teint.
The WOW
•47 de bloggerițe implicate în campanie;
•82 de articole online;
•28,410 vizitatori unici;
•886 comentarii la articole;
•83,270 vizite la articole;