La Vitantis, cumpărăturile se fac în ritmuri de dans!

12

Sumar campanie
Perioada: 5 Octombrie 2013

Obiective:
Creșterea traficului în Vitantis Shopping Center;
Accentuarea faptului că în Vitantis Shopping Center se găsesc cele mai mici prețuri la o gamă largă de produse.

Strategie: Pentru a crește traficul din galeria comercială, am creat o competiție în care să participle școlile de dans de top din București.

Concept: Prețurile dansează

Slogan: La Vitantis, cumpărăturile se fac în ritmuri de dans

Mecanism:
La eveniment iau parte 10 şcoli de dans sportiv/latino, care vor concura pentru marele premiu – un sistem audio performant pentru școală.
Micii dansatori au avut de trecut 2 probe: cea de prezentare a şcolii de dans şi cea în care au dansat cu produse aparținând magazinelor din Vitantis Shooping Center.

Ce am facut noi:
Dezvoltare concept campanie
Dezvoltare mesaje cheie
Dezvoltare key visual
Research și contactare școli de dans din București
Implementare campanie
Servicii PR
Servicii media: Campanie de Facebook Ads, Google Adwords & Display
Selectarea și contactarea juriului
Project Management

Rezultate:
Offline: trafic estimat la eveniment: 400 de oameni prezenți
Online: reach pentru o campanie de o săptămână, de 448.592 utilizatori din București
Tab-ul a avut 1190 de vizite
Facebook Ads: 305.329 afișări
Google Ads: 143.263 afișări
Vizite pe site: la articolul despre eveniment – 3.510

let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!