Fiecare tip de ten merită hidratarea perfectă

56

Brand: Moisture Match – Garnier

Durata: Iulie – August 2013

Obiective

 
•Promovarea noilor creme de hidratare Garnier Moisture Match;
•Generare de impresii și buzz despre lansarea noilor creme hidratante Garnier Moisture Match.

Strategie

 
Garnier a lansat o linie de creme hidratante pentru  fiecare tip de ten. Am dezvoltat o strategie prin care să educăm targetul cu ajutorul Social Media în privința cremei potrivite pentru fiecare tip de ten. În acest sens, produsele au fost testate de către o serie de bloggerite specializate pe beauty. În urma recenziilor și concursurilor organizate pe fiecare blog, a fost au fost centralizate toate interacțiunile online sub #MoistureMatchRo.

Ce am făcut

 
•Dezvoltare mecanism campanie;
•Campanie online cu 5 bloggerițe de beauty ca ambasadoare;
•Aplicație Facebook de colectare a pozelor din Instagram;
•Creat tagboard pentru monitorizare hashtag.

The WOW

 
•5 bloggerițe implicate în campanie;
•12 de articole online;
•15.370 vizitatori unici;
•19,738 vizite la articole;
•177 comentarii la articole;
•88 de postări pe Facebook cu hashtag-ul #MoistureMatchRo;
•83 de poze pe Instagram cu hashtag-ul #MoistureMatchRo;
•17 postări pe Twitter cu hashtag-ul #MoistureMatchRo;
•25 de review-uri de la cititoarele castigatoare ale campaniei pe pagina de Facebook Garnier.

let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!