Social media pentru campania “Effaclar în licee!”

15

Client: L’Oreal Romania
 Brand: La Roche-Posay

Durată: October2012

Obiective

 
•Notorietate şi generarea de vânzări;
•Educarea publicului din target cu privire la produsele destinate tenului acneic şi la modul de folosire al acestora;
•Reîmprospătarea imaginii produselor Effaclar La Roche-Posay în rândul consumatorilor din target.

Strategie

 
Pentru a educa tinerii adolescenți despre sănătatea tenului și cum pot fi tratate problemele caracteristice acestei vârste am ales să comunicăm în licee.

Ce am făcut

 
•Administrarea paginii de Facebook La Roche-Posay România şi a aplicaţiei My Teen Skin;
•Realizarea unui infografic (copywriting si design) care a conţinut informaţii legate de tenul acneic, sfaturi pentru acest tip de ten şi recomandări de produse La Roche-Posay;
•Trimiterea infograficului în rândul jurnaliştilor.

Puteți vedea infograficul aici.





let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!