“Iarna asta, Vitantis este Moș Crăciun!”

22

Brand: Vitantis Shopping Center

Durata: 2 – 31 decembrie 2012

Obiective:
• Creșterea notorietății brand-ului şi generarea de vânzări;
• Fidelizarea clienților;
• Cresterea traficului în locație.

Ce am facut:
Concept si copywriting campanie;
Design key-visual si declinarea acestuia pe materialele de promovare: flyere, bannere Google Ads, Facebook Ads, layout program de sărbători si newsletter;
Promovare online:
– Newslettere: copywriting și layout;
– Dezvoltare campanie Google Ads (Search and Display Network);
– Dezvoltare și administrare campanie Facebook Ads;
Promovare offline:
– Organizarea unei expoziţii cu cadouri de Crăciun în galeria comercială, în fiecare weekend din luna Decembrie;
– Organizarea de ateliere de gătit împreună cu Click! poftă bună, cu bunătăți pentru Crăciun;
PR online – trimiterea comunicatului de presă privind evenimentele organizate în galerie și raportarea advertising value equivalent-ului;
Radio GoldFM – Concurs “Decembrie cu discount-uri de poveste”

Mecanism: trei rubrici zilnice astfel:

Primele două, de dimineața, au conținut:
Bilboard IN sponsor: Vitantis Shopping Center prezintă rubrica “Decembrie cu discounturi de poveste”
Poveste cu Moș Crăciun și Vitantis Shoping Center
Bilboard OUT: Vitantis Shopping Center v-a prezentat rubrica “Decembrie cu discount-uri de poveste”.
Câștigătorul a fost anunțat și a intrat live in legătură cu moderatoarea.

A treia rubrică a conținut:
Bilboard IN sponsor: Vitantis Shopping Center prezintă rubrica “Decembrie cu discounturi de poveste”
Promo în care se explică mecanismul de concurs pentru rubrica de mâine.
Billboard OUT: Vitantis Shopping Center v-a prezentat rubrica “Decembrie cu discount-uri de poveste”.

Teasing concurs! Anunțare concurs! Rubrică cu poveste! Anunțare câștigător!

THE WOW

Offline: Organizarea unui târg cu 45 de expozanți;
Audiență offline: 1.523.496 persoane;
Online: 11.634 de vizitatori unici pe site-ul Vitantis Shopping Center, care au generat 13.905 vizite – 76.75% dintre vizitatori fiind vizitatori noi;
Social Media: Peste 750 de fani pe pagina de Facebook a Vitantis Shopping Center;
Radio: Audiența la Radio GoldFM, pentru București, a depășit 32.500 de oameni în luna Decembrie, iar numărul de participanți care au trimis SMS-uri, în fiecare zi, a fost între 80 și 114.





let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!