#butterfly4autism

18

Perioada: 9-10 Octombrie 2013

Obiectiv: Cresterea awareness-ului pentru serviciile de social media oferite de agentia Butterfly in randul comunitatii de digital din Romania.

Strategie:  Identificarea de brand ambasadors din cadrul IMWord, care sa se asocieze cu brand-ul Butterfly si sa il promoveze in propriile comunitati de pe retelele sociale. Participarea agentie la Internet & Mobile World, a fost in calitate de partener, echipa Butterfly ocupandu-se de relatia cu bloggerii ambasadori si generand content pentru liveblogging in timpul congresului IMWorld

Concept: Butterfly 4 autism. Fluturele este un simbol al vietii, simbolul transformarilor prin care un om trebuie sa treaca si pe care trebuie sa le accepte pentru a-si gasi echilibrul si pentru a descoperi frumusetea vietii. Nu intamplator, fluturele este logo-ul agentiei noastre, iar noi sustinem copiii de la Invingem Autismul si pasiunile lor.

Mecanism: Fiecare fotografie realizată cu logo-ul Butterfly și postată pe rețelele sociale cu hastagul campaniei devine o donație pentru Asociația Învingem Autismul. Donația constă în materiale pentru pictură și realizarea de obiecte handmade de către cei mici.

Rezultate: 38.000 de oameni atinși prin intermediul Social Media, în două zile. Materiale pentru atelierele realizate de copii, constând în acuarele, plastelină, pensule, carioci, creioane colorate au fost donate, de către Butterfly Media Group, ONG-ului.
Raport Reach Campanie pe Twitter.



slide10
965945_653760837989682_1399553371_o

let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!