“Ajută un copil cu autism să meargă la școală”

24

Durata: 15 septembrie 2012 – 13 octombrie 2012

Obiective:

• Crearea unei imagini favorabile în rândul persoanelor din target;

• Generarea de trafic in locatie;

• Notorietate.

Social cause: strângerea a cel puțin 30.000 Euro până la 14 octombrie pentru susținerea copiilor de la centrul Învingem Autismul. Mobilizarea audienței pentru convingerea autorităților de a susține la nivel național, structurat, serviciile pe autism, la o calitate adecvată.

Mechanism: Donează acum 2 Euro prin SMS, în perioada campaniei, şi “Ajută un copil cu autism să meargă la şcoală!”

What we have done:

PR: organizarea a patru evenimente în interiorul galeriei comerciale Vitantis Shopping Center, cu invitarea jurnalistilor şi a bloggerilor; trimiterea comunicatului de presă şi acţiuni de follow-up;

Creaţie şi copy campanie (key visual campanie, declinare mesaje pe materiale promo pentru toate canalele media folosite);

Promovare media (online, TV, print, radio, indoor şi outdoor);

Administrarea comunicării în reţelele social media;

Pregătirea newsletterelor pentru anunţarea abonaţilor centrului comercial.

THE WOW:

PR: 61 de articole, care au avut o audienţă de 1.375.700 vizitatori unici şi 4.950.000 de afişări.

Social Media: s-a dezvoltat comunitatea de brand din Facebook şi a crescut activitatea fanilor pe pagină cu până la 45%. Brand-ul Vitantis Shopping Center a fost menţionat în peste 56 de postări pe Facebook, care au primit 5.628 de like-uri, 236 de comentarii şi 1.060 distribuiri care, la rândul lor, au avut parte de like-uri şi de comentarii.

Radio: anunţarea campaniei în cadrul interviurilor, care au însumat o audienţă de 1.377.000 ascultători.

TV: difuzarea spotului campaniei de 115 ori, în cadrul a 16 tipuri de emisiuni cu o audiența totală de 6.668.896 telespectatori; 6 reportaje cu evenimentele din locatie si anunţarea, în cadrul a patru emisiuni, a acţiunilor desfăşurate în locaţie, cu o audienţă totală de 802.944. Click pentru a urmări spot-ul campaniei.

Print: audienţa totală a fost de 1.784.000.

let's talk

over a delicious coffee.
We work like caterpillars and shine like butterflies!